سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 تعداد کل بازدید : 114466

  بازدید امروز : 0

  بازدید دیروز : 12

آلابسکینتون

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

 

 

لینک دوستان

لوگوی دوستان







 

درباره خودم

آلابسکینتون
آلابسکینتون
یک آدمم با دو تا چشم دوتا پا و دوتا دست و... و عاشق ورزش کردنم.

 

لینک به لوگوی من

آلابسکینتون

 

دسته بندی یادداشت ها

... . امیر کبیر . دیوانه . شریف .

 

بایگانی

تابستان 1386

 

اشتراک

 

 

پروردگارا! دستآورد روزه چیست؟ خداوند فرمود : روزه حکمت می آورد و حکمت، شناخت و شناخت، یقین . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله ـ در شب معراج ـ]

پارتی بازی وااااای

نویسنده:آلابسکینتون::: شنبه 86/6/24::: ساعت 2:37 عصر

متاسفانه چند وقتی است که مساله ی بزرگی فکرم را بدجوری مشغول کرده راستشو بخواهید داشتم فکر می کردم جریان از چه قراره که هر وقت نظر یک نفر را راجع به پارتی بازی می پرسی میگه وااای پارتی بازی نه چه چیز بدی ولی همین آدم از کوچکترین جا که نانوایی باشه تا بزرگترین جا که وزارت کشور و نهاد ریاست جمهوری و بیت رهبری باشه پارتی بازی می کنه دیگه لطفا نپرسید چطوری که دلم خونه و حتما خودتونم میدونید چطوری ؟

 و اما سوال من اینه که ماها که خودمون میگیم پارتی بازی واااای  چه کار بدی پس چرا خودمون پارتی بازی می کنیم ؟ واقعا چرا؟ من که هر چه قدر فکر کردم به هیچ نتیجه ای نرسیدم ولی اینو فهمیدم که ماها چقدر بدیم که اینطوری سر خودمونو کلاه میگذاریم (نمی دانم این مثل اینجا کاربرد داره یا نه ولی فکر کنم داره ) اصولا میگن از ماست که برماست  .

وبا این حساب فکر کنم ما داریم با پارتی بازی سرهمه را کلاه می ذاریم شاید به ظاهر ایجاد کردن یک موقعیت خوب از طریق پارتی بازی برای یک دوست و آشنا و فامیل به ظاهر کاری خوب جلوه دهد ولی بد نیست اینو هم بدونید که این کار شما موقعیت را از یک نفر سلب کرده واون را نا امید می کند که حتی از کجا معلوم شاید این فرد استحقاق  بیشتری داشته باشد دیگه به هر حال من گفتم میل خودتون ولی یادتون باشه حتی به خاطر یک پارتی بازی کوچولو ممکنه چندین تا آه و نفرین پشت سرتون باشه !!!!داشتم فکر می کردم چقدر خوبه اگه بتونیم در مقابل دیگران خودمونو کنترل کنیم و فقط به جای پارتی بازی بگیم نه می دانم سخته ولی سختیش دنیاییه یک کوچولو هم فکر آخرتتون باشید.  خواهش می کنم.



  • کلمات کلیدی :

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    من عوض شدم
    بازی
    دیوانه
    حکایت
    خطاب به دانشجویان دانشگاه های برتر
    رساله ای من باب آموزش و پرورش
    امروز13آبان
    یه عالمه اتفاق عجیب
    الابسکینتون از دانشگاه می نویسد
    چرا اینقدر تفاوت؟؟؟
    میشه یه نفر درست توضیح بده؟!!!!
    عکس قشنگ
    شعری که آدمو به فکر فرو می بره!!!
    عکسی که خیلی دوستش دارم
    [عناوین آرشیوشده]


    [ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

    ©template designed by: www.persianblog.com