سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 تعداد کل بازدید : 114384

  بازدید امروز : 4

  بازدید دیروز : 5

آلابسکینتون

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

 

 

لینک دوستان

لوگوی دوستان







 

درباره خودم

آلابسکینتون
آلابسکینتون
یک آدمم با دو تا چشم دوتا پا و دوتا دست و... و عاشق ورزش کردنم.

 

لینک به لوگوی من

آلابسکینتون

 

دسته بندی یادداشت ها

... . امیر کبیر . دیوانه . شریف .

 

بایگانی

تابستان 1386

 

اشتراک

 

 

آدمى با دمى که برآرد گامى به سوى مرگ بردارد . [نهج البلاغه]

میشه یه نفر درست توضیح بده؟!!!!

نویسنده:آلابسکینتون::: سه شنبه 88/6/10::: ساعت 2:48 عصر

خیلی دوست دارم از یه نفر عاقل بپرسم این چه وضعیه؟ نه واقعا این چه وضعیه؟ نه آخه شما می دانید قلب مردم با باطری کار می کنه؟ می دانید این سریال های جذاب و پر از هیجان رمضان برای قلب این مردم خوب نیست؟این فیلما این فیلم  های سراسر ماجرا رو نگو آخه اینا از سن ما زیاده چرا زیرش نمی نویسید برای کودکان زیر 52 سال ممنوع است؟ آخه چرا این قدر فکر بچه های زیر 13 سالید پس ماچی ما آدم نیستیم ما از افسانه ی جومونگ وحشت زده نمیشیم؟ آخه ما که تا حالا تو مملکتمون نه جنگ دیدیم نه دعوا نه این که آدمای بزرگ مملکتمون با هم مشکل داشته باشن تورو خدا این چه برنامه ایه؟ بزرگان مملکت ما در صحبت ها و مناظرات کمتر از عزیزم و دوست گلم به هم نمی گن و دائما دارن عکس هاشونو به هم نشون می دن و با هم می خندند آخه این چه حرفیه؟ آخ آخ برنامه ی وحشتناک هشدار برای کبرا 11 را نگو بابا ما که تا حالا تو مملکتمون نه شورش دیدیم نه دعوا نه کسی به زندان برده میشه نه کسی کتک زده میشه نه پلیس ضد شورش داریم نه گشت ارشاد وقتی همه چیز امن و امانه اینا چه برنامه هاییه؟آخه ما اصلا زندان داریم؟فقط یه شهربازی داریم که اسمش اوینه همین؟

آخ آخ اخبار را نگو چرا اینقدر شورش نشون می دن البته خداوند متعال خیرشان دهد این اواخر نه دیگه نشون میدن نه مارا با خبر می کنند آخه این چه کاریه قلب ما ناراحته؟ ولی ما خودمون می دانیم که همه چیز خوبه و هر چی اتفاق می افته مربوط به آدم بدهای اونور آبه؟

خداوند خیر دهد این بزرگان مملکت را تازگیها یک عده آدم هایی به اسم خس و خاشاک را بر پشت بام ها گذاشته اند که با نوای دلپذیر الله اکبر ما را همواره به یاد نماز شب می اندازند؟

ما که نفهمیدیم چرا اینقدر افغان ها انتخاباتشان طول می کشد ما همکه پیگیر! خوب اگر از ما کمک بگیرند ما در کمتر از 6 ساعت جواب را به آنها می دهیم.خوب چه کشوری بهتر از افغانستان که با ما روابط حسنه برقرار کند؟

اصلا چرا ما کامپیوتر هامون را از افغانستان وارد نمی کنیم ؟ چرا ما اینقدر با عراقیهای بیچاره بد برخورد می کنیم مگه تقصیر اونا بود میگن همش مربوط به صدام یزید کافربودکه خدا را شکر دارش زدند.پس چرا ما یه کم از بنزین هامون را به عراقی ها نمی دیم که با اونا هم دوست شیم؟

راستی ما ونزوئلا را هم خیلی دوست داریم خیلی؟

 چرا ما 4تا کشور با هم مسابقات زنان اسلامی را برگزار نمی کنیم تازه اگر پاکستانی ها هم قول بدن دیگر از مواد مخدر استفاده نکنند جنس قاچاقی هم وارد نکنند اونا هم راه می دیم .به شرطی که همه تیم ها قول بدهند از رنگ سبز برای لباساشون استفاده نکنند آخه نه اینکه چمن استادیوم هم سبزه ممکنه مشکل ایجاد بشه تازه خطاهای داوری هم زیاد میشه.

راستی ما مردم بیش از حد نگران وضع بانک ها هستیم چون با توجه به اینکه کلا تورم در کشور نابود شده احتمالا از 4 سال پیش تا حالا بانک ها دارند ضرر می دهند.بندگان خدا ما حاضریم کمک کنیم.

راستی خواستم تشکر کنم از این خویشاوند داری (که اصطلاح خارجی آن زبانم لال می شود پارتی بازی) که در ادارات ، بقالی ها، قصابی ها ونانوایی ها به وفور یافت می شود و آدم حظ می کند وقتی می بیند رئیس ادارشان چقدر خانواده دار است.

خواستم از رادیو تلویزیون هم تشکر کنم که مسائل را کاملا از یک جنبه بررسی می کنند آخر خودشان می دانند ما قدرت آنالیز این همه مسائل را نداریم خوب ما که کامپیوتر نیستیم. خودشان می برند و می دوزند وما هم گوش می کنیم و یاد می گیریم.

راستی باید از مخابرات هم تشکر کنم که در تمام مدت انتخابات و پس از آن، همچون پترس فداکار انگشتش را در سوراخ smsگرفته بود که خدای نکرده برای ما اتفاقی نیفتد و خلاصه سیل عظیمی که داشت می آمد ما را با خود نبرد.

راستی ما مردم خیلی گفتگو های خبری را دوست داریم ما شاء الله عین آب روی آتش می ماند تازه این خس و خاشاک ها هم شبش بیشتر به کارشان ادامه می دهند و باز هم ما را به یاد نماز شب می اندازند.

راستی این آمار هایی که نشانمان می دادند چه شد ما که می دانیم همه چیز خوب است ولی ای کاش باز هم از آنها نشانمان بدهند آخر خوشمان می آید به فامیلای خارجی مان پز بدهیم که ما وضعمان بهتره !

راستی ای کاش این آدم های پولدار را زودتر بگیرند بکشند ما که می دانیم هر کسی پولدار باشه حتما آدم بدیه ؟ خدارا شکر که دستگاه های قضایی اینقدر شعور دارند و سریعا این آدم های بد را پیدا می کنند و آنها را از مملکت دور می کنند.

ما مردم سهام عدالت را هم خیلی دوست داریم قبل انتخابات خیلی سرگرممان کرد .لطفا از این ها باز هم به ما بدهید خیلی خوشمان می آید.

یک خواهش هم داشتم لطف کنید این انسان های جانی را که اغتشاش به پا کردند و آن شب که من به بقالی میرفتم باعث شدند من بترسم را به اشد مجازات برسانید.(آخه شنیدم با آنور آبی ها هم دستند)

در آخر باید بگویم تا شما سران مملکتی هستید ما مردم پشتمان گرم است و مشکلی نداریم جز اینکه قیمت گوشت و مرغ کمی گران است که اگر لطف نموده و  توضیح بدهید چرا ممنون می شویم.



  • کلمات کلیدی :

  • عکس قشنگ

    نویسنده:آلابسکینتون::: دوشنبه 88/5/12::: ساعت 11:49 صبح


  • کلمات کلیدی :

  • شعری که آدمو به فکر فرو می بره!!!

    نویسنده:آلابسکینتون::: دوشنبه 88/5/12::: ساعت 11:31 صبح

    دود اگر بالا نشیند کسر شان شعله نیست            روی دریا خس نشیند قعر دریا گوهر است

    کاکل از بالا بلندی رتبه ای پیدا نکرد                       زلف از افتادگی لایق مشک و عنبر است

    شست و شاهد هر دو دعوی بزرگی می کنند       پس چرا انگشت کوچک لایق انگشتر است

    آهن و فولاد هر دواز یک کوره آیند برون                  آن یکی شمشیر گردد دیگری نعل خر است

    نا کسی گر از کسی بالا نشیند عیب نیست           جای چشم ابرو نگیرد گر چه او بالاتر است

    کره اسب از نجابت در تعاقب می رود                     کره خر از خریت پیش پیش مادر است

    سعدیا عیب خودت گو مگو عیب دگران                  هر که گوید عیب خود او از همه بالا تر است  





     




  • کلمات کلیدی :

  • عکسی که خیلی دوستش دارم

    نویسنده:آلابسکینتون::: یکشنبه 86/6/25::: ساعت 12:15 عصر
    نمایش تصویر در وضیعت عادی

    سلام می خواستم بگم من این عکس را خیلی دوست دارم گفتم اینجا باشه تا نظر بقیه را راجع بهش بدونم.ممنون میشم اگه یک نگاه بهش بندازید و نظرتون را بگید .



  • کلمات کلیدی :

  • <      1   2      

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    من عوض شدم
    بازی
    دیوانه
    حکایت
    خطاب به دانشجویان دانشگاه های برتر
    رساله ای من باب آموزش و پرورش
    امروز13آبان
    یه عالمه اتفاق عجیب
    الابسکینتون از دانشگاه می نویسد
    چرا اینقدر تفاوت؟؟؟
    میشه یه نفر درست توضیح بده؟!!!!
    عکس قشنگ
    شعری که آدمو به فکر فرو می بره!!!
    عکسی که خیلی دوستش دارم
    [عناوین آرشیوشده]


    [ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

    ©template designed by: www.persianblog.com