سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 تعداد کل بازدید : 114211

  بازدید امروز : 0

  بازدید دیروز : 2

آلابسکینتون

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

 

 

لینک دوستان

لوگوی دوستان







 

درباره خودم

آلابسکینتون
آلابسکینتون
یک آدمم با دو تا چشم دوتا پا و دوتا دست و... و عاشق ورزش کردنم.

 

لینک به لوگوی من

آلابسکینتون

 

دسته بندی یادداشت ها

... . امیر کبیر . دیوانه . شریف .

 

بایگانی

تابستان 1386

 

اشتراک

 

 

هر کس برادری خدایی را از دست بدهد، گویی شریف ترینِ اعضای خود را از دست داده است . [امام علی علیه السلام]

چرا اینقدر تفاوت؟؟؟

نویسنده:آلابسکینتون::: دوشنبه 88/6/16::: ساعت 1:21 عصر

چند وقتی است که به یک مساله کوچک فکر می کنم ولی متاسفانه جوابی برای این مساله پیدا نمی کنم خواستم مشکلم را بیان کنم شاید شما عزیزان بتوانید من را راهنمایی کنید؟

چند سال پیش کشور ما میزبانی مسابقات بدمینتون بانوان چند تا کشور را به مناسبت دهه فجر قبول کرد و مسابقات در سالن حجاب در استان تهران برگزار شد(شاید هم نشد حالا عرض می کنم)

بانوان ایرانی با پوشش اسلامی در این مسابقات شرکت کردند ولی بازیکنان سایر کشورها با لباس رسمی بدمینتون در سالن حاضر شدند.هنوز یک ساعت از شروع بازی ها نگذشته بود که چند تا آقای قد بلند که با زبان عجیبی صحبت می کردند با داد و فریاد وارد سالن شدند و پشت سرشان چند تا مرد ایرانی داد می زدند که حرام زاده ها بیایید بیرون و چون آن آقایان قد بلند گرامی (که بعدا فهمیدیم مربی چند تا از تیم های خارجی بودند) زبان این عزیزان را نمی فهمیدند کار به دعوا کشید و برادران شجاع ایرانی یا الله یا الله گویان وارد سالن شده و با کتک خارجی ها را بیرون کردند .وجای شما خالی اساسی نظم سالن به هم خورد و بازی ها با جنگ و دعوا تمام شد.

از آن سال به بعد کمتر کشوری حاضر به شرکت در بازی های ما شده که هیچ کمتر کشوری هم میزبانی کشور مارا قبول می کند این در صورتی است که خانم های ایرانی در این بازی ها حجاب اسلامی داشتند .آخر به شما چه ربطی دارد که مربی تیم روسیه بازیکن تیم فلان جا را بی حجاب ببیند واقعا به شما چه مگه حجاب زوریه ؟ پس اگه قرار بود هیچ مردی در سالن نیاد بانوان ایرانی برای چی با پوشش در مسابقات حاضر شده بودند ؟

حالا چند وقتی است که دارم بازیهای مردان را از تلویزیون دنبال می کنم چرا این برادران نمی روند کاسه کوزه ی آنها را به هم بزنند وقتی در سالن این همه خانم بی حجاب هست خط نگه دار ،داور و از همه بدتر این همه تماشاچی .

حالا یک سوال برای من پیش آمده و اون اینه که چه فرقی بین ما و آقایان در این زمینه وجود دارد چرا ما با حجاب اسلامی نمی توانیم یک مرد ببینیم ولی آقایان می توانند این همه خانم بی حجاب ببینند ولی هیچ مشکلی برای آنها ایجاد نمی شود!!!!؟؟؟؟ 



  • کلمات کلیدی :

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    من عوض شدم
    بازی
    دیوانه
    حکایت
    خطاب به دانشجویان دانشگاه های برتر
    رساله ای من باب آموزش و پرورش
    امروز13آبان
    یه عالمه اتفاق عجیب
    الابسکینتون از دانشگاه می نویسد
    چرا اینقدر تفاوت؟؟؟
    میشه یه نفر درست توضیح بده؟!!!!
    عکس قشنگ
    شعری که آدمو به فکر فرو می بره!!!
    عکسی که خیلی دوستش دارم
    [عناوین آرشیوشده]


    [ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

    ©template designed by: www.persianblog.com